Úvaha: AI ve výuce (SŠ)

Chcete svým studentům přiblížit úvahu nenásilnou formou? Co třeba přes využití AI ve výuce? Demonstrujte, co je to úvaha, nechte je samotné pracovat a vyvozovat, následně shrňte, tvořte témata jim blízká a (sebe)hodnoťte výsledné práce!

téma: ÚVAHA, AI ve školním prostředí

časová náročnost: 2 vyučovací hodiny + ev. testovací verze

tipy: je navíc možné ještě provést zápis, přečíst více vzorových prací atp.

obsah:

  1. 1x úvod (průvodní list materiálu)
  2. 2x učitelský handout (metodický list)
  3. 2x studentský handout (AI ve výuce – práce s úvahou, co je to úvaha)
  4. 1x prezentace – úvaha, její náležitosti, jak (ne)tvořit úvahu
  5. 2x pravidla pro tvorbu úvahy (k promítnutí) – cvičební, zkušební, součástí jsou také témata, která jsem se snažila komponovat tak, aby byla studentům blízká
  6. 1x vzor pro sebehodnocení vrstevnické hodnocení

Pro větší interaktivitu lze využít přiloženou prezentaci, případně pak pracovat s nějakými zdroji na Youtube atp., studenti mohou tvořit cvičně, součástí je však i handout pro testování.

Píšete slohy?

Využijte následující materiály:

  1. Redakce – funkční styl publicistický (SŠ)
  2. Na letišti – funkční styl administrativní (SŠ) – skupinová práce
  3. Úvaha: AI ve výuce (SŠ)

*náhledová fotografie obsahuje starší design

Přejít nahoru